sunshining

Alla inlägg under maj 2012

Av Kara Källgren - 31 maj 2012 16:19

Hej folket!!! Nu så har jag kommit hem och jag sitter och kollar på paralax och bloggar. Min prao var rolig. Först fick jag skura golvet med en skurmaskin (det var inte så kul) Men sen så testade jag rutchkanorna och gjorde rent alla plastfönter i borgen. Det var kul :D Sen så fick jag sätta band på barnen som kom, och sen så fick jag värma pannkakor och annan mat när folk ville köpa lunch. Det var kul :D SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Av Kara Källgren - 30 maj 2012 15:40

Hej!!!!!! Amanda har ockuperat datorn... Så jag sitter med surfplattan... Imorrn så ska jagpraoa :) Ses!!!!!!!:D

Av Kara Källgren - 28 maj 2012 16:20

Hej!!!!!! I dag har jag varit i skolan och så, Mitt gitarr-skåp är nästan klart :) Nu så håller man på och regiserar och filmar en film som Amanda och Miriam har gjort :D Sorry att jag inte har lagt upp nå biledr på länge men det kommer :D Och Loreen vann!!!! Det är ju amazing!!!!!! :D Fast jag gick och la mig när jag hade sett alla bidrag..... ;P Igår så hade jag gympaavslutning :( Men aja.... På torsdag och fredag ska jag praoa, tar kanske lite bilder med mobilen där, men vi får se... Och på fredag så ska jag också åka till stockholm för att pappa ska springa marathon... Och då ska vi gå på Gröna Lund :D Kommer bilder från det :d I kväll så ska jag försöka ladda upp bilderna igen :D Nu så ska jag tillbaks till regiserandet :D SES!!!!!!!!!!!!!! :D

Av Kara Källgren - 26 maj 2012 22:59

wilma

Tisdag 22 maj 20:23

Klara kan ja få ditt mobilnummer?

 

http://matildaslillasyster.blogg.se 


Visst!!!! :) 0703525880 :D




SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Av Kara Källgren - 26 maj 2012 22:50

Hej på er!!!!!! Sorry att jag inte bloggade igår..... :/  Nu så sitter jag och tittar på Eurovision song contest och bloggar som ni kanske förstår...... :P Jag tycker att antingen Sverige eller Irland ska vinna :D  Det går inte att lägga upp bilderna sen i torsdags :(  I dag så var jag på leksands medeltidsmarknad :D Fick en mungiga :)  Kan inte eurovision song contest va slut snart?? JAG HÅLLER PÅ ATT SOMNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;D Imorrn äre gympaavslutning :( Men aja.... Har du någon blogg??  För då vill jag läsa den :)  Ska nog redigera lite bilder nu också :) SES!!!!!! :D

Av Kara Källgren - 24 maj 2012 19:39

Hej folket!! Idag har jag varit i skolan och så.... Sen efter skolan så tog jag och becka en fotorunda (bilder kommer snart) och sen vid fyra så tog jag spruta :/ Men jag svimmade inte :D Sen så badade jag & Becka i kolgårn men becka var VÄLDIGT sen i vattnet.... Badkruka...... :D Har precis ätit hamburgare :D nOch nu så ska jag hoppa studsmatta med Amanda :) Nästa vecka så ska jag praoa torsdag och fredag och jag ska praoa på sportys lekland :D Ska bli kul... Som sagt så kommer bilderna lite senare....... SES!!!! :D

Av Kara Källgren - 24 maj 2012 19:36

Am                        F
Have you heard the news today
            C                  G
I'm leaving town, I'm cashing out
Am                               F
This town's too small for me to stay
            C                 G
The time is now, I'm heading out

Dm
Baby, I still need ya
Am
but if you stay I'll leave ya
C                G
Cuz I gotta get away
Dm
And if I ever see ya
Am
My heart is gonna bleed
C                       G
but I'm leaving either way

           Am              F
My darling baby, this is a warning
              C                 G
said that I'm leaving on Monday morning
              Am                F
You'll get no answer, no use in calling
            C                 G
because I'm leaving on Monday morning

Am                             F
This flower needs somewhere to go
           C                    G
No room to grow on these dusty roads
Am                       F
I got two tickets and a dream
         C                      G
Eight fifteen, I'll save you a seat

Dm
Baby, I still need ya
Am
but if you stay I'll leave ya
C                G
Cuz I gotta get away
Dm
And if I ever see ya
Am
My heart is gonna bleed
C                       G
but I'm leaving either way

           Am              F
My darling baby, this is a warning
              C                 G
said that I'm leaving on Monday morning
              Am                F
You'll get no answer, no use in calling
            C                 G
because I'm leaving on Monday morning

       Am
Monday morning
       F
Monday morning
       C
Monday morning (not on Tuesday baby)
       G
Monday morning

Dm
Baby, I still need ya
Am
but if you stay I'll leave ya
C                G
Cuz I gotta get away
Dm
And if I ever see ya
Am
My heart is gonna bleed
C                       G
but I'm leaving either way

           Am              F
My darling baby, this is a warning
              C                 G
said that I'm leaving on Monday morning
              Am                F
You'll get no answer, no use in calling
            C                 G
because I'm leaving on Monday morning

       Am
Monday morning
       F
Monday morning (this is your warning)
       C
Monday morning
       G
Monday morning...


Jag kör oftast med fusk F. Om du tar ett C så tar du ner dem två översta fingrarna ett steg så har du ett fusk F :)

 Mycket enklare än barreackordet Vill ni se när jag spelar den?? :D SES!!!!  :D
HejHej!!! Här kommer ackorden till Monday Morning :)



Av Kara Källgren - 23 maj 2012 15:01

Hej folket!! Visst är det VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!

Men det är sköönt också :)  :D

I dag så har man träning :D ¨

Nu så ska jag äta glass <333 Sen ska jag hoppa studsmatta :D

Jo imorrn så ska jag och becka ta en fotorunda..... Så det blir bilder då :D SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Presentation


Jag är en tjej som fyller 13 år i augusti, och jag bloggar om det jag känner för :) Följ/läs gärna denna blogg!! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards