sunshining

Alla inlägg under augusti 2012

Av Kara Källgren - 29 augusti 2012 15:09


 

True colors och a drop in the ocean... tack för att ni tittade <333 :D
 

Av Kara Källgren - 29 augusti 2012 15:01

Hej folket!! Jag gjorde en videoblogg nyss... :O ;) Sorry för ingen bloggning, jag trodde att jag hade bloggat.. måste ha inbillat mig det..... xD Nu, njut av videon xD


  Hehehe, lite speedad..... xD SES folket!! :P

Av Kara Källgren - 26 augusti 2012 11:15

Hej folket!! Jo jag väntar på at becka ska vakna/svara xD  Man ser fortfarande på tv... Ska väl snart göra någt annat... SES!!! :D

Av Kara Källgren - 26 augusti 2012 09:09

rebecka kaliff ;)

Fredag 24 aug 20:14

asså hahah men va fan vem vill gå i bajs o ha sniglar o massa annat på sig Men nu när man tittar tillbacka så skrattar jag hahha

http://www.rebeckakaliff.devote.se 


Haha jag skrattar också :D


Emma


Super fin blogg! allt bra med dig?:)

http://blomsfoto.blogg.se


Tack jag mår bra :D Tack detsamma!! :D ;)


Sen i dag eller i morgon så ska jag fixa en ny header :D SES!!!! :D

Av Kara Källgren - 26 augusti 2012 08:54

Hej folket!! I dag så ska jag va med Anna och Rebecka. :D 

Nu sitter man och ser på tv.  Imorrn äre ju skola igen och vi börjar halv tio då :D

Igår så sydde jag en pyjamas :D Eller sydde och sydde... Men aja... ;D ååååååååååå jag vill att gympan ska börja!!!!

 Ja det blev ett kort inlägg men ni får överleva det :D SES!!!!! :D

Av Kara Källgren - 24 augusti 2012 19:05

Okej så sorry att jag int har bloggat men det tar ett tag för mig att komma in i vardagen och sådär....

Skolan började ju i Onsdags och så.... Jag är asnöjd med klassen och skolan... Jag tänkte slänga upp en videoblogg den här helgen, men vi får se hur det blir med den saken.... Jag har grymt ont i halsen men aja.... Teatern ska börja på torsdag och jag är grymt taggad :D  Träningstiderna på gymnastiken är inte klara än :( Men Vi kommer väl köra igång snart (hoppas jag) xD ;D Gitarren har inte heller börjat än och dom har inte hört av sig... Men det löser väl sig så småningom... I dag i skolan så var vi vid lilltorpet och så... Jag tycker att man verkligen borde filma Becka när hon går i skogen och ska mata höns och när getingar, sniglar eller gyttja är närvarande *host* ;D

Sen var jag tvungen att gå in till korna!! :O Dom var jätteläskiga!! Dom stirrade på mig och var läskiga....  (Jag tycker ju typ att alla djur är läskiga men ändå...) Men någon dag nu snart så ska jag ut och fota för det har jag inte gjort på hundra år...

Det var allt jag hade att säga (eller skriva om man ska vara noga) så.... SES!!!! ^_^  

Slänger in oredigerad bild på Becka också... <3333333

Av Kara Källgren - 20 augusti 2012 13:45

Hej folket!! Sorry för ingen bloggning... Jag tänkte att jag skulle berätta för er hur det gick för oss i VasaStafetten 2012.... Vi kom näst sist av alla... Och sist i Mixklassen.... Vad proffsiga vi var.... Men det spelar ju ingen roll vilken plats man kommer på.... Det var i alla fall kul :D Och efteråt så hade vi fest hemma :D Alla var jättehungriga så maten tog slut ganska fort.... SES!!!!!!!

Av Kara Källgren - 16 augusti 2012 08:51

Hej folket!!!! Jag har grymt ont i halsen så jag vet inte om jag ska på lägret eller inte.... 

I dag så ska jag nog ta det lugnt.........  Det var allt jag hade att säga just nu.... Så SES!!! ^_^

Presentation


Jag är en tjej som fyller 13 år i augusti, och jag bloggar om det jag känner för :) Följ/läs gärna denna blogg!! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards