sunshining

Alla inlägg under juni 2012

Av Kara Källgren - 30 juni 2012 18:30

Hej folket!!! :D I dag äre ju lördag och idag har jag varit på stan och hos farmor och på slättabadet. Jag har precis ätit marshmellows.... :D Jo juste, Dagens outfit också, här kommer den :D


   

(OBS! OREDIGERADE BILDER) ;D Tog bilderna på webbkameran så det är inte så bra kvallitet..... Men aja.... :D Ska ut och hoppa lite med Amanda, jo jag fick en kommentar så jag slänger in den också :D

Sandra

Fredag 29 juni 15:31

Coolt :)

http://passionsblomma.bloggplatsen.se


Om

http://sunshining.bloggplatsen.se/2012/06/06/8039870-en-nyredigerad-bild 

Tack så mycket!!! :D


Jo imorrn eller på måndag så ska jag lägga upp några bilder på mig och becka som vi tog på en fotorunda för typ jättelänge sen..... Ja, det var det, får se om jag bloggar mer idag.... ;D Ses folket!!!! :D

Av Kara Källgren - 29 juni 2012 22:32


JA det var det foket :D SES!!!!!!
  

Av Kara Källgren - 29 juni 2012 14:04

Ingen bild

Gitarr-Nörden

Tisdag 19 juni 14:27

Hej Klara!! Asgrymm blogg!! Mina frågor är:
1: Hur länge har du spelat gitarr??
2: När fyller du år??
3: Vilken/Vilka färger är dina/din favoritfärger??
4: Kan du lägga ut fler låtar som du spelar och sjunger och skriver ackorden till?? :D

Ingen bild

anna

Torsdag 21 juni 22:01

hej!
mina frågor är:
1:kan du göra fler vidiobloggar?
2:kan du spela in när du spelar gitarr?
3:vilka är dina bästa vänneR?
4:vilken klass kommer du gå i nu? med vilka?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Gitarrnörden" 1:Jag har spelat gitarr i fyra år :D 2: Jag fyller år den 6 augusti. 3: Mina favvofärger är Gul och Blå. 4: Det kan jag väl, :D har någon nåt förslag till vilken låt??
 
Anna 1: Visst. 2: Ja det kan jag göra har någt förslag på låt?? ;D 3: De du!!!! ;D 4: Ska jag skriva hela min klass eller?? Jag ska gå i 7D på västra :D
 
Det var svaren på frågestunden....  
 
  (Oredigerad bild)
 
JAg har bestämt mig för att börja göra "dagens outfit" Ni har röstat på bloggen att jag ska ha det så jag gör väl det :D Tror att jag börjar i dag :D 
Sorry att jag inte har bloggat på några dar :/ Har en bula i pannan för att jag slog i huvet i kylskåpsdörren och det gör ont :( Aja, Om några veckor så åker vi till Italien :D :D
 
Nu ska jag ut och åka lite skateboard, SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Kara Källgren - 25 juni 2012 09:55

Jo det här med frågestunden, jag avslutar den nästa vecka tills jag har fått fler frågor.... Så jag tycker att ni är lite tråkmånsiga!! Nu ska jga plocka undan min frukost.... SES!!!!!! ;D   Gocartbanan i mora :D

Av Kara Källgren - 25 juni 2012 09:31

Hej folket!! JAg börjar med kommentaren...


wilma

Lördag 23 juni 18:49

Hej fin ny header du har! vi MÅSTE vara någon dag nästa vecka!! :-)

http://www.wilmasspece.bloggplatsen.se 


Svar: JA det måste vi!!! :D JAg messar dig :D TAck så jättemycket!!!! :D <33


Jo jag har ju inte bloggat sen i onsdags och det var väl inte så bra..... Men aja..... Jag åkte ju till mora i torsdags och kom hem i förrgår kväll. Igår mådde jag inte så bra.... Idag vet jag  inte vad jag ska göra....  Nu så ser man på sommarlov..... Inte så kul väder tycker jag.... :/  Hejdå folket!!! :D ;D

Av Kara Källgren - 20 juni 2012 13:17

Hej folket!!! Nu får ni faktiskt fråga!!!! Jag har fått fyra frågor och dom är från samma person....  Fråga på http://sunshining.bloggplatsen.se/2012/06/18/8108560-fragestund/#kommentarer 

I dag så har man inte gjort något speciellt hittills, förutom att läsa och hoppa studsmatta..... Sen så ska jag va med vilma, jag vet faktiskt inte om hon har någn blogg.....  Jag känner mig väldigt förkyld :/ Imorrn så åker vi till Mora :D Solen skiner!!! :D Är det inte skönt ute?? Jag satt ute och läste för en stund sen.... (Jag läser Hungerspelen på engelska) 

Vad tycker ni om den här låten??

 


NU ska jag vila min fot lite, Jag tappade mitt glas med milkshake i på den :S SES!!!!!

Av Kara Källgren - 19 juni 2012 18:44

Hej på er folket!!!!!!!!! Jag har fixat en ny header, vad tycker ni??????

Idag så har jag sett på film och så och sen vid klockan tre så va jag med Vilma :D Vi fotade men det går inte att ladda upp för det finns en dum gräns för bilder via ladda upp flera bilder samtidigt, och jag orkar inte ladda upp dom en gång i taget..... :/ Aja..................  Orkar faktiskt inte blogga mer nu..... SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!! ^.^

Av Kara Källgren - 19 juni 2012 09:42

 

Det var alla bilderna från klassresan i ett collage.... :D Vill ni att jag lägger upp bilderna var och en för sig?? :P

Idag vet man inte vad man ska göra..... SES!!!!!!!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards