sunshining

Alla inlägg under juli 2012

Av Kara Källgren - 30 juli 2012 16:11

Hej folket!! Om ni läste rubriken så tänker ni nog "Va?? Har hon blivit tokig??" Och svaret är JAAA :D Fast det är jag ju alltid... Nej men allavrligt så var Jag på en asläskig toalett i San marino!! xD

Först och främst så var det automatiska skjutdörrar och det var en tidsgräns på fem minuter för sen så öppnades dörren.... Det var ingen sits på toaletten men det var det typ inte på någon allmänn toa i Italien eller San Marino.. Man fick lov att trycka på en knapp för att få toalettpapper och man fick max trycka tio gånger, och varje gång man tröck så kom det ut en 15cm-bit... tvålen och vattnet när man skullle tvätta händerna var automatiska och handtorken var typ det enda som inte var automatiskt. Och nu undrar ni kanske"spolade man inte?" (fast ni undrar nog inte det förresten, men aja...) Tillbaks till ämnet. Nej, man spolade inte. Utan hela rummet och toaletten spolades och tvättades ren efter varje besök och barn under 12 år fick inte gå in själva enligt föreskrifterna :D Nu kanske inte ni tyckte attt det här var så intresant... Men skyll inte på mig för att ha slösat er tid!! Ni valde själva att läsa!!!! Ja det var et om den läskiga toaletten... SES Folket!!!! :D

Av Kara Källgren - 27 juli 2012 10:48

Hej pÅ er folket! Som ni kanske ser i rubriken så är jag på ön. Jag bloggar från mammas mobil för jag glömde ta med min men aja.... Vår ö heter krögarholmen och ligger i runn. Nu så ligger jag i hamocken och så... nu så ska jag nog läsa lite Kalle anka 😄 Hare så bra folket!!! SES!!!!!!! 😜

Av Kara Källgren - 26 juli 2012 10:03

Hej på er folket!! Idag så ska vi ut på ön och så.... Tänkte berätta lite om Italien :D Dem två första daagarna så var vi i Venedig och där var det vaaaaaaarmt!! Vi gick mest runt och kollade där och åt glass. Det var inte så mycket duvor som jag trodde, men dom som fanns skrämde mig tillräckligt... ;) Pastan i Italien var jättegod :D  Och glassen förstås :D  Sen så var bodde vi i Ravenna och vi första dan så gick vi runt i ravenna, och så samma den andra dan... Den tredje dagen så åkte vi till San Marino (som inte ligger i Italien utan är en egen stat men aja) Det va jobbigt att gå uppför berget....  Nu så ska jag packa ihop grejerna som jag ska ha med till ön... SES!!!!!!

Av Kara Källgren - 26 juli 2012 09:55

Hej folket! Sorry att jag inte har bloggat vi kom hem från italien i förrrgår.

Aja vinnaren av veckans bloggtävlingen är www.idatallavaaralind.blogg.se

Ida bloggar varje dag är såååå söt och rolig :D  Du borde läsa den :D SES!!!!! :D

Av Kara Källgren - 14 juli 2012 12:06

Hej folket!! :D Just nu så sitter jag på en stol och väntar på Saga eftersom hon tydligen måste läsa allt som finns att läsa här.... Pappa ska ju springa marathon i dag.... När jag och Sga är klara här så ska vi nog äta lunch... När vi är här i sthl så bor vi hos mmin kkusin Catrine.... SES!!! :D

Av Kara Källgren - 13 juli 2012 13:17

Hejfolket!! Sorry att jag int har bloggat nåt på typ en vecka.... Nu så sitter jag och äter lunch på nordiska museet i sth :) Avslutar veckansbloggtävlingen på söndag kväll för då kommer jag hem :) Vi är i sth för att pappa ska springa jubeleums marathon imorrn :) SES!!!!!! :D

Av Kara Källgren - 8 juli 2012 20:20

Hej folket!!! Nu har jag bestämt vem som vann veckans blogg den här veckan :D Det var

www.teenishsayings.blogg.se Det är en anonym lite anorlunda blogg som är värd att kolla in :D 


I rubriken så står det ju att du ska kommentera det här inlägget om du vill va med i nästa veckas veckans-blogg tävling, och det stämmer :D Kommentera att du är med och glöm inte att fylla i URL en :D

SES!!!! :D


Av Kara Källgren - 8 juli 2012 12:09

Jo, Jag var ju på kupolen igår och det här är vad jag fick... Solbrillor och en t-shirt :) SES!!!! ;D

Presentation


Jag är en tjej som fyller 13 år i augusti, och jag bloggar om det jag känner för :) Följ/läs gärna denna blogg!! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards